10 Dec Στα Cook-Shop υποδεχθήκαμε το 2020 με μια super ιδέα που…πήρε, 20.

Στα 50 καταστήματα CookShop υποδεχθήκαμε τις επιθυμίες κάθε νοικοκυράς δίνοντάς της τη δυνατότητα να ανανεώσει τον εξοπλισμό της σε μαγερικά είδη.

Προτάθηκε και σχεδιάστηκε μια επικοινωνία που αξιοποιούσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το διπλό «20άρι» της Nέας Xρονιας.

Με προφανή τη χρήση εικαστικών στοιχείων γιορτινού χαρακτήρα δημιουργήσαμε και υλοποιήσαμε σε όλο το φάσμα των δημιουργικών εκτελέσεων (in store, offline & online) μια ολοκληρωμένη καμπάνια για να στηρίξουμε την πρόταση του μεγάλου εξειδικευμένου retailer για 20% χαμηλότερο κόστος και 20 άτοκες μηνιαίες δόσεις σε ένα ευρύτατο μέρος της συλλογής των μαγειρικών σκευών.

Η καμπάνια απέδωσε εξαιρετικά αποτελέσματα σε επίπεδο μετρούμενης ψηφιακής αποτελεσματικότητας αλλά και στο ταμείο των καταστημάτων Cook-Shop.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.